Læring på arbeidsplassen : en studie av læringsrom i en norsk storbank
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/2609Dato
2010-06Type
Master thesisMastergradsoppgave
Forfatter
Persen, Monica KarinaSammendrag
Læring har etablert seg som et av de mest sentrale utviklingsbegrep i arbeidslivet. Oppgaven tar for seg arbeidsplassens rom for læring gjennom å se på arbeidsplasslæringens situering og læringsrom. Oppgaven redegjør for noen barrierer eller vilkår som læring på arbeidsplassen er underlagt, og prøver å forstå Bankens læring ut fra skillet mellom singel- og double-loop orientert læring.
Oppgaven er knyttet til NorAforsk prosjektet ”Læringsdrevne arbeidsplasser i nord”.
Forlag
Universitetet i TromsøUniversity of Tromsø
Metadata
Vis full innførselSamlinger
Copyright 2010 The Author(s)
Følgende lisensfil er knyttet til denne innførselen: